Sel nädalal võib julgelt välja öelda, et ettevõtjad on IN. Üle Eesti toimub üle 160 erineva koolituse ja seminari, kuhu oodatakse sadu osalejaid ja suurem osa neist on juba huvilisi täis. Kellel vähegi on ideid ja mõtteid, saab siit kindlasti head nõu kuidas see ellu rakendada. Nädala põhifookuses ongi innovatsioon ehk oma idee edukas ellurakendamine. Ei piisa vaid ideedest vaid on vaja ka teadmisi kuidas nad edukalt tööle panna. Sahtlinurgas vedelev geniaalne idee kattub kiirelt tolmukorraga ja kaob aegade hämarusse ilma, et keegi temast teadagi saab.
Ettevõtlusnädalat korraldatakse Eestis juba aastaid aga mujal Euroopas on see suhteliselt uus traditsioon. Seega on meil kindel edumaa traditsioonis ja selle üle võib ainult uhkust tunda.
Kogu nädala toimuvad koolitused, seminarid, töötoad, külastatakse ettevõtteid ja mis kõige olulisem - vahetatakse kogemusi. See viimane on võtmesõna koostöös ja ideede genereerimisel. Ei ole oluline kas elad linnas või maal, igal pool on ettevõtlikuks olemiseks vaja kolme eeldust: võimaluste otsimine, ideede leidmine ja nende ellurakendamine.
Septembris valis Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus kandidaate Innovaatori auhinnale ja kui valikuid vaadata siis siin on ettevõtjaid igast vallast - alates õpilasfirmast, kes lõi süsihappegaasi kalkulaatori kuni võitja Modesat Communicationsini välja. Ettevõte arendas välja kiirema ja täpsema mobiilside, mille abil saab üle võrgu edastatavad andmemahtu suurendada. Kandidaatide hulgas on aga ka näiteks voldikkann kliepiimale, lihtne ja praktiline lahendus, mis muudab kilepiima kasutamise lihtsamaks. Innovatsiooniaasta portaal www.in.eetäieneb iga päev uute huvitavate ideedega, kohe pakutakse neile lahendusi ja kui ettevõtlik inimene neid lugema juhtub, ongi innovatsioon käegakatsutavas kauguses.
Esmakordselt sel aastal võttis Eesti olulisim ärileht Äripäev initsiatiivi ja alustas paar nädalat tagasi kampaaniat „Märka ettevõtjat". See on märkimisväärne, sest ettevõtja roll ühiskonnas vajab väärtustamist. Täna oleme olukorras kus vaid ettevõtlikuks olemisest enam ei piisa, keerulistel aegadel tuleb olla nutikas ja osata teha asju uutmoodi. Innovatsiooniaasta, mis ärgitab inimesi märkama uusi ideid ja tegema asju teistmoodi on sattunud väga õigele ajale.
Meie kohus on nüüd ainult siit kinni haarata ja anda endale võimalus!
Loe täpsemalt:www.ettevotlusnadal.ee ja www.in.ee
Artikkel Ilmus06.10.2009 Postimehe lisas "Ettevõtlusnädal"
Kogu nädala toimuvad koolitused, seminarid, töötoad, külastatakse ettevõtteid ja mis kõige olulisem - vahetatakse kogemusi. See viimane on võtmesõna koostöös ja ideede genereerimisel. Ei ole oluline kas elad linnas või maal, igal pool on ettevõtlikuks olemiseks vaja kolme eeldust: võimaluste otsimine, ideede leidmine ja nende ellurakendamine.
Septembris valis Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus kandidaate Innovaatori auhinnale ja kui valikuid vaadata siis siin on ettevõtjaid igast vallast - alates õpilasfirmast, kes lõi süsihappegaasi kalkulaatori kuni võitja Modesat Communicationsini välja. Ettevõte arendas välja kiirema ja täpsema mobiilside, mille abil saab üle võrgu edastatavad andmemahtu suurendada. Kandidaatide hulgas on aga ka näiteks voldikkann kliepiimale, lihtne ja praktiline lahendus, mis muudab kilepiima kasutamise lihtsamaks. Innovatsiooniaasta portaal www.in.eetäieneb iga päev uute huvitavate ideedega, kohe pakutakse neile lahendusi ja kui ettevõtlik inimene neid lugema juhtub, ongi innovatsioon käegakatsutavas kauguses.
Esmakordselt sel aastal võttis Eesti olulisim ärileht Äripäev initsiatiivi ja alustas paar nädalat tagasi kampaaniat „Märka ettevõtjat". See on märkimisväärne, sest ettevõtja roll ühiskonnas vajab väärtustamist. Täna oleme olukorras kus vaid ettevõtlikuks olemisest enam ei piisa, keerulistel aegadel tuleb olla nutikas ja osata teha asju uutmoodi. Innovatsiooniaasta, mis ärgitab inimesi märkama uusi ideid ja tegema asju teistmoodi on sattunud väga õigele ajale.
Meie kohus on nüüd ainult siit kinni haarata ja anda endale võimalus!
Loe täpsemalt:www.ettevotlusnadal.ee ja www.in.ee
Artikkel Ilmus06.10.2009 Postimehe lisas "Ettevõtlusnädal"