See on tuntud eduka start-up'i põhireegel. Nädalavahetusel toimus üritus nimega Garage48 mis selle reegli paikapidavust ülima veendumusega tõestas. Mis seal salata, võtsime kätte ja käisime ka ning ÜLILAHE oli kas tead!
Kogu kontsept seisnes selles, et ca 100 inimest tuli reede õhtul IT Kolledžisse kell 18 kokku, esitles 40 ideed, nendest 16 valiti välja ning pühapäeva kella 16.ks pidi asi valmis olema!
Võib kõlada võimatuna, aga kuulake edasi! Esimene teenus sai valmis laupäeva öösel kell 2, kella 9-ks hommikul tehti esimene käive ning kell 14 esimene rahvusvaheline käive! Kes ütles, et eksport on üli keeruline!
Või siis teine näide, kus projekti eesmärk on teha 7 päevaga läbi terve ettevõtte elutsükkel, ehk luua ettevõte, panna teenus püsti ning 7 päevaga müüa ettevõtte maha! Pühapäeval kella 16-ks kui toimus projektide esitlemine oli ettevõte juba osta.ee keskkonnas müügis.
Mõistagi käis asi võistluse peale ning kõike hindas auvääre žürii. Võitjaks tuli projekt Kratid.com mis jõudis esitluse ajaks teha juba ca 7 500 EEK eest müüki.
Kõikide ideedega, mis välja pakuti ning teostamisse läksid saab tutvuda Garage48 blogis.
Et kuidas siis meil läks ja mis ma kõigest sellest õppisin! Vot sellest kirjutan juba järgmises postituses, sest ehkki kõik oli ülimalt fun oli see ka väsitav ning praegu lihtsalt ei jaksa. Ütlen vaid niipalju, et toimetasime sellise projekti nagu MyShopping kallal.